14 Ekim 2012 Pazar


arkadaşlar grip olmuşum :) biraz kötüyüm normalde aklımda daha farklı şeyler vardı fakat hic uraşasım gelmedi :)





#include "DarkGDK.h"
int menuu = 0;
void menu ( void ) {
int mx = dbMouseX();
int my = dbMouseY();
int tık = dbMouseClick();

// Oyun baslat butonu //
if (menuu == 0){
if ( mx > 100 && mx < 100 + 200 && my > 80 && my < 80 + 40 ){
dbSprite(1,110,80,1);
if (tık == 1){
    menuu++;
// butona basılınca gercekleştirmek istediginiz işlem buraya
}
}
else{
dbSprite(1,100,80,1);
}
}
// Oyun baslat butonu //

// Yapımcılar butonu //
if (menuu == 0 ) {
if ( mx > 100 && mx < 100 + 200 && my > 130 && my < 130 + 40 ){
    dbSprite(2,110,130,2);
if ( tık == 1 ){
menuu++;
// butona basılınca gercekleştirmek istediginiz işlem buraya
}
}
else{
dbSprite(2,100,130,2);
}
}

// Yapımcılar butonu //

// Çıkış butonu //
if (menuu == 0 ) {
if ( mx > 100 && mx < 100 + 200 && my > 180 && my < 180 + 40 ){
dbSprite(3,110,180,3);
if ( tık == 1 ){
    menuu++;
// butona basılınca gercekleştirmek istediginiz işlem buraya
}
}
else{
dbSprite(3,100,180,3);
}
// Çıkış butonu //
}
}


void DarkGDK ( void ) {
dbSyncOn();
dbSyncRate(60);
dbSetWindowSize(400,400);
dbLoadImage("başlabutton.png",1);
dbLoadImage("yapımcıbutton.png",2);
dbLoadImage("cıkısbutton.png",3);
dbSprite(1,100,80,1);
    dbSprite(2,100,130,2);
dbSprite(3,100,180,3);
while ( LoopGDK() ) {
menu();
dbSync();
}
for ( int i = 1 ; i < 10 ; i++ ) {
dbDeleteSprite(i);
dbDeleteImage(i);
}
}

0 yorum:

Yorum Gönder

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!